• Persoonlijk

    Ervaren

Wordt u soms ook helemaal duizelig van alle ontwikkelingen en alle verschillende meningen over de beste, voordeligste of betrouwbaarste oplossing. Dat begrijpen wij, daarom geven we u graag een passend advies!

Doordat de mogelijkheden zo omvangrijk zijn en er wat ons betreft geen één juiste oplossing is, wordt het steeds belangrijker om op basis van uw situatie een oplossing op maat te ontwerpen. Wij doen dat met behulp van een Quickscan.

Quicksan

Westers Telecom voert bij complexe telecommunicatie omgevingen vaak eerst een Quickscan uit om een exact beeld te krijgen van de problemen in de omgeving of de wensen van uw organisatie. Op basis van de Quickscan stellen wij een adviesrapport op waarin we de uitgangspunten, mogelijke scenario’s en keuzes helder voorleggen. Met dit advies kunt u vervolgens binnen uw organisatie de juiste keuzes maken.

Natuurlijk ondersteunen wij u na het uitbrengen van een advies graag bij het realiseren van de verbeterpunten, maar hier laten wij u volledig vrij in. Westers Telecom wordt regelmatig benaderd om een telecommunicatie oplossing te onderzoeken en de oorzaak van vaak langlopende problemen te onderzoeken. Wilt u een onafhankelijk advies? Neem gerust contact met ons op.