• Persoonlijk

    Ervaren

Uw telecommunicatie oplossing moet staan als een huis. Na de implementatie van uw telefoonsysteem is goed beheer van groot belang. Moderne telefooncentrales worden intensief door ontwikkeld. Daardoor zijn software updates belangrijk voor een stabiele omgeving en voor het bieden van nieuwe functionaliteiten.

Westers Telecom zorgt voor een up-to-date communicatieplatform dat wij, wanneer u dat wenst, direct aanpassen aan veranderende wensen van uw organisatie. Door proactief beheer zorgen wij dat uw telecommunicatie oplossing maximaal blijft aansluiten bij uw organisatie.

Storingen

Bij storingen wilt u kunnen rekenen op snelle ondersteuning. Wanneer telecommunicatie voor uw organisatie van cruciaal belang is, ontwerpen wij voor u een oplossing, waarin uitwijk is voorzien.

Westers Telecom beschikt over een breed scala aan noodvoorzieningen. om in geval van ernstige storingen uw communicatie weer snel te herstellen. Met ons maatwerk ‘Service Contract’ maken wij duidelijke afspraken, waar u bij storingen op kunt terugvallen.