• Persoonlijk

    Ervaren

De implementatie van een nieuwe telecommunicatie oplossing vraagt om een gestructureerde aanpak. Westers Telecom is hierin gespecialiseerd en helpt u graag op het juiste pad, zodat uw organisatie maximaal bereikbaar is.

In de eerste plaats is een gedegen inventarisatie belangrijk om uw exacte wensen uit te kristalliseren. Wachtrijen, groepen, keuzemenu’s. De gehele call-routing wordt vooraf in beeld gebracht. De installatie wordt door onze engineers vooraf volledig geprogrammeerd en getest. Daardoor kunnen we de migratie in kort tijdsbestek uitvoeren.

Voordat uw medewerkers met het nieuwe systeem mogen gaan werken, zorgen wij voor een gebruikersinstructie. Indien gewenst zorgen wij dat uw telefonistes bij de ingebruikname worden bijgestaan door onze communicatie coach. De oplossing die wij implementeren werkt optimaal als uw werknemers goed met de technologie om kunnen gaan.

Evaluatie

Een maand na de implementatie evalueren wij met u de oplossing. Vragen als: ‘Loopt het helemaal naar wens’, ‘is uw organisatie maximaal bereikbaar’ en ‘gebruiken de medewerkers de geboden techniek optimaal en maximaal’ komen dan aan bod. Op basis van de evaluatie kunnen wij aanpassingen voorstellen of het gebruik optimaliseren.